Deze week poststaking: zo kan je de nieuwe Kerk&Leven toch lezen

Voortaan kan je elke donderdag een mail krijgen met een link naar de digitale versie van de nieuwste Kerk & Leven, mét nieuws uit je eigen parochie.
23/04/2024 - 21:19

Beste lezer,

deze week zullen vakbondsacties bij Bpost de bedeling van kranten/tijdschriften, brieven en pakjes ernstig verstoren. De actie zal ook de sorteercentra treffen, waardoor de bedeling van Kerk & Leven zal vertraagd worden.

Toch hoef je niet te wachten om de nieuwe editie van Kerk & Leven te lezen. Sinds kort kan je de nieuwste editie van je favoriete weekblad namelijk ook digitaal lezen. Deze service is volledig gratis.

Hoe werkt het?

1. Registreer je vandaag nog via deze link. Daarbij kan je een parochie naar keuze aanduiden voor het lokale nieuws.
  2. Na registratie kan je onmiddellijk het meest recente nummer van Kerk & Leven raadplegen. Dat nummer blijft gedurende één week beschikbaar.
  3. Voortaan ontvang je dan elke donderdag een uitnodiging per e-mail om het nummer van die week digitaal te lezen.

Veel leesplezier,

Koen Vlaeminck, hoofdredacteur

Voortaan je al op donderdag de nieuwe ‘Kerk & Leven’ digitaal lezen.
Voortaan je al op donderdag de nieuwe ‘Kerk & Leven’ digitaal lezen. ©Pexels